معرفی گوشی سامسونگ گلکسی Grand 2
نوشته شده توسط : mina

معرفی سامسونگ گلکسی Grand 2

شرکت سامسونگ ، شرکت محبوب کره ای یکی از شرکت های بزرگ سازنده ی لوازم صوتی تصویری و نیز گوشی می باشد. این شرکت گوشی هایی می سازد که نیاز های کاربران را حل نماید. گوشی هایی که تا پارسال در فروش رکورد شکنی می کردند. شاید شما از گوشی های شرکت سامسونگ داشته باشید. یا قصد خرید آنها را داشته باشید. حال ما می خواهیم در این پست به چندی از ویژگی های یکی از این گوشی های محبوب شرکت سامسونگ یعنی گلکسی گرند 2 اشاره کنیم. و برخی امکانات در این اسمارت فون را برای شما کاربران عزیز نمایان سازیم.

شرکت سامسونگ در سال های گذشته گوشی جدیدی بانام گلکسی گرند معرفی کرده و به بازار عرضه نمود. این گوشی محبوب خواهان زیادی پیدا کرد و به فروش خوبی رسید. چرا که به گفته ی یکی از مطبوعات این گوشی دومین گوشی پرفروش سامسونگ به شمار رفت. حال شرکت سامسونگ به ساخت سری تازه ای از این اسمارت فون ها یعنی سری جدید این گوشی بانام Galaxy Grand II توجه خیلی ها را می خواهد به سمت خود جلب نماید. حال ما در این پست قصد معرفی سری جدید این گوشی یعنی گلکسی گرند 2 را به شما داریم.

معرفی گوشی سامسونگ گلکسی Grand 2

این اسمارت فون دارای صفحه نمایشی به بزرگی 5.2 اینج با کیفیت فول اچ دی را دارا می باشد که TFT هم می باشد. همچنین یکی از معایب این گوشی نداشتن محافظ گوریلا گلس می باشد. که عدم وجود گوریلا گلس باعث کاهش عمر صفحه نمایش و زود خط و خش برداشتن می باشد. سیستم عامل این گوشی آندروید نسخه ی 4.3 می باشد. که رابط کاربری؛ ناچ وایز هم مانند سری های پیش می باشد. یعنی کمی تکراری به نظر می رسد. هم چنین این را هم باید گفت که این گوشی از کابل OTG پشتیلانی نمی کند. هم جنین این کوشی هم مانند سایر گوشی ها از دوربین 8 مگاپیکسلی بهره میبرد. در کل این گوشی گوشی خوبی بوده و نیاز های شما را در زمینه های گرافیکی می تواند برآورده سازد.

گوشی Samsung Galaxy Grand 2 G7102 با وجود گذشت چند از دو سال از عرضه‌اش، بواسطه سخت‌افزار و امکانات خوبش، یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید گوشی ارزان قیمت شمرده می‌شود. این محصول دارای ابعاد بدنه 146.8 × 75.3 × 8.9 میلی‌متری و وزن 163 گرمی می‌باشد. صفحه نمایش 5.25 اینچی آن دارای رزولوشن HD و تراکم پیکسلی 280ppi می‌باشد. قسمت پردازشی که انرژی‌اش توسط باتری 2600 میلی‌آمپری تامین می‌شود شامل چیپست اسنپ‌دراگون 400 همراه با 4 هسته پردازشی Cortex-A7 با کلاک 1.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 305 می‌باشد که باعث شده این گوشی عملکرد پردازشی مناسبی از خود نشان دهد. حافظ رم برابر با 1.5 گیگابایت و حافظه داخلی برابر با 8 گیگابایت است که در صورت نصب کارت‌های microSD این فضا تا 32+8 گیگابایت قابل افزایش می‌باشد. در پشت گوشی سنسور 8 مگاپیکسلی همراه با فلش LED قرار دارد که از ویژگی‌های آن می‌توان به قابلیت فیلمبرداری FullHD با سرعت 30 فریم بر ثانیه اشاره کرد، همچنین کیفیت دوربین جلویی برابر با 1.9 مگاپیکسل می‌باشد. شبکه‌های 2G و 3G، وای‌فای، بلوتوث، GPS، رادیو اف‌ام و پورت microUSB از امکانات ارتباطاتی گوشی سامسونگ گلکسی گرند 2 محسوب می‌شوند.

عملکرد Multi-Task با صفحه نمایشگر گسترده:

معرفی سامسونگ گلکسی Grand 2

سامسونگ گلکسی گرند 2 با قابلیت Multi-Window پیشرفته و Multi-Task به شما این امکان را می دهد تا به طور هم زمان صفحات مختلفی از یک برنامه را باز کنید و یا همزمان از چند برنامه استفاده کرده و به راحتی از برنامه ای به برنامه ای دیگر بروید. حالا دیگر با این محصول سامسونگ می توانید از سرعت عمل و راحتی بیشتری در انجام کارهایتان لذت ببرید.

سرگرمی بیشتر با سامسونگ گلکسی گرند 2:

عملکردهای متنوع گوشی موبایل سامسونگ گلکسی گرند 2 سرگرمی های بیشتری را برایتان به ارمغان می آورد. با گزینه Sound&Shot شما می توانید تصاویرتان را با صدا ثبت کنید و خاطراتتان را با تمامی جزئیاتش ماندگار کنید. از دیگر قابلیت های این محصول سامسونگ به اشتراک گذاشتن گروهی موسیقی، تصاویر، بازی و ویدئو با Group Play می باشد. همچنین با نرم افزار ترجمه به کار برده شده در این محصول می توانید از مرز زبان فراتر بروید و بدون نگرانی در هر زمان و هز مکان با دنیای پیرامون خود در ارتباط باشید. 

سخت افزار قدرتمند:

سامسونگ گلکسی گرند 2 با CPU چهار هسته ای، سرعت بیشتری را در عملکرد Multi-Task و استفاده از مرورگرهای اینترنت و دانلود برایتان به ارمغان می آورد. به علاوه، با 2,600mAh باتری، تداوم بیشتری را در تماشای ویدئو ها (تا 10 ساعت) بدون نگرانی از تمام شدن شارژ گوشیتان احساس کنید.

شما میتوانید برای تهیه باتری گوشی سامسونگ گلکسی گرند 2 به فروشگاه اینترنتی پلازا مراجعه نمایید.

قابلیت استفاده از دو سیم کارت در گوشی سامسونگ گلکسی Grand 2:

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی گرند 2 با قابلیت استفاده از دو سیم کارت به شما این امکان را می دهد تا به طور هم زمان از هر دو سیم کارت خود استفاده کنید و هم در هزینه هایتان صرفه جویی کنید و هم امنیت بیشتری را برای تماس هایتان در نظر بگیرید.

برای بررسی گوشی های روز دنیا از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید.




:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: